luni, 6 iulie 2009

Dana

E una din persoanele care pur si simplu ma face sa ma simt eu.....

Am intalnit-o in cel mai fain loc posibil,la un pahar de bere cu lamaie la un concert.....

E una din acele persoane pe care le gasesti foarte greu intr-o viata de om......Genul de persoana care te iubeste neconditionat,care ar fi in stare sa vina la 3 dimineata sa te ajute,care ti-ar gati tocanita cand parintii au plecat toata vara,care fuge cu prosopul dupa tine pe plaja sa te acopere ca esti cam indicenta........Ea e Dana.......E prietena pe care am primit-o cadou de la Barbos,e fata care ma ia in brate fix cand am nevoie si care ma cearta cand trebuie.......care ma suporta cand sunt nesuferita si care ma lauda desi nu prea are ce,care stie toate secretele mele si care imi cumpara flori doarca sa zambesc

E persoana despre care am sa le povestesc nepotilor...e Dana!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu