duminică, 21 iunie 2009

Relaxare in orgasm

Si as vrea sa raman fara de suflare cand am sa te vad,ca sa imi dau seama ca am aflat ce n-a aflat nimeni.........Si as mai vrea sa ma pierd in tine cand ma tii in brate,sa-ti ratacesc anapoda prin vene,sa ma joc cu privirea ta si sa-ti incurc gandurile.M-as indragosti in fiecare zi de tine,iar si iar,de la geneza la apocalipsa.....de aici si pana acolo....

Dragostea mea de dragoste si setea de iubire .......Tu stii cel mai bine,tu si cu mainile tale.....mainile tale care m-au vazut de atatea ori goala ,dupa ce apune soarele.....Numai atunci iti place sa ma privesti cu adevarat,cand vezi tot si nu intelegi nimic din mine,cand ma observi cu mainile de parca ti-ar fi frica sa nu ma ranesti cu privirea.....Si cand ma saruti usor ,usor cat sa nu-mi strivesti buzele ,cand ma saruti cu frica ca m-as putea narui ca o fantsma.....

Si esti cel mai puternic drog ,care imi amplifica de zeci de ori orice senzatie,si care imi estompeaza celelalte simturi inutile.....care ma deruteaza si care imi arata calea spre frenezie..........un delir total...un amalgam de senzatii nedescoperite inca...... drogul care are puterea ,in acea exaltare puternica,sa ma faca sa ma relaxez........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu